tirsdag den 17. marts 2009

Nattetid

Nu er det egentlig blevet langt over min sengetid, men jeg havde en sådan lyst til at lave endnu en blog inden jeg meldte min tilstedeværelse i drømmeland.
Én af de ni muser, eller måske en 11., har aflagt korte besøg hos mig idag, hvilket selvfølgelig behager mit kunstneriske sind.
Jeg siger ikke, at jeg har været synderligt produktiv, men jeg har da fået gjort -noget- og hanket op i migselv mht et par ting.
Denne blog bliver ikke lang, eftersom jeg jo, som allerede nævnt, skal til at sove.
Sådan er det, at skulle ting, være dét skole, arbejde eller helt almindelige aftaler.
Jeg håber på at komme op og afsted til tiden. I det mindste skal jeg ikke bekymre mig om morgenmad. Dét spiser jeg på skolen. :)
Mm. Random blogging about simple things. Trivielt, Hr Flottenheimer? Ingenlunde!
Nevertheless så vil jeg gå til køjs og lade mine øjenlåg få den hvile de nu har brug for... eller i det mindste noget af den.

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar