torsdag den 19. marts 2009

Noget så fantastisk.

Lyt til dette, tak: http://www.youtube.com/watch?v=cOX8FhUiw1k (Dét er skønhed og ynde i lyd)
Forår er ret fantastisk. Det får -altid- og immervæk altid det bedste op i mig. Det fornuftige, venlige, loyale og glade op i mig. Og så kommer påsken med Foråret og påsken er jo, som vi alle ved, den bedste undskyldning i hele verden til at FRÅDE chokolade i en lang strøm.
Jeg elsker virkelig foråret. Når man begynder at kunne vågne op til fuglekvidder og solopgang. Så i et øjeblik føler man sig fuldendt. Så går livet videre.
Jeg ville ønske jeg havde en flagrende, tynd, hvid kjole og at jeg havde mit lange hår igen. Så kunne jeg stå i forårssolen og lade vinden danse med mig.
Jeg har forresten bestemt mig for at jeg skal have en tattovering med kirsebærblomster/gren. Japanske helst. Dét kunne jeg have på den ene side og på den anden noget med efterår.
Forår er skønt. Det behager mig. ^^
I de små lykkestunde, som våren bringer, glemmer jeg lidt pengeproblemer. Der glemmer jeg at bekymre mig om næste år, næste måned, næste dag, næste minut. Jeg glemmer dét der skete igår og året forinden. Sorgerne forsvinder for en kort stund.
Forår. Vår. <3

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar