tirsdag den 18. august 2009

Jeg er slet ikke forberedt på at flyve til Spanien imorgen. Jeg har følelsen af, at noget nok skal gå galt. Men denne gang også følelsen af, at det ikke vil være noget slemt. Det ved jeg ikke helt om er en god ting. Det skulle lige passe at flyet crasher. Ja... jeg er stadig lidt dødsangst for at rejse. Det hjalp biluheldet sjovt nok ikke ligefrem på.
Nå. Hvad pokker. Vi overlever jo nok turen derned og turen tilbage osv. Ellers bliver jeg pikkesur og hjemsøger alt og alle, som kunne have den mindste skyld i at vi forulykkede... af dem der stadig ville være i live selvfølgelig. Så ville jeg altid kunne sparke de andre i deres spøgelsesnosser med min spøgelsesfod.
Meh. Det er heller ikke ligefrem fordi jeg tager særlig meget med.

Computeren er et must, Neverwhere, pung, mobil, ipod, underbukser, ting til at vaske mit fjæs med osv og lidt tøj osv. Ikke en kæmpe bunke. Hmn Jeg håber da at jeg kan få lov til at få både rygsækken og den lille skuldertaske med. Ellers er jeg doomed.
... jeg har ikke plads til et håndklæde. Enten låner jeg et af min mors eller også bliver der dømt lufttørring. Det kan da ikke tage så lang tid nede i varmen, vel?
Det bliver nok bare et af min mors.
Vi skal med bussen om 5 timer. Så jeg tror ikke vi får den største bunke søvn i nat. Min mor render rundt omkring... jeg ved faktisk ikke rigtig -hvad- det er hun laver. Pakker og rydder op.

Geblargh. Det går nok alt sammen.

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar