fredag den 4. september 2009

*smadre smadre*

Åha.

Jeg skal have ryddet op i køkkenet, så der igen kan blive lavet mad der. Men jeg gider ikke.
Jeg tror også jeg vil pakke mine ting i poser i stedet for kasser. Især bøger, dvd'er, cd'er og tøj. Så jeg ville kunne finde rundt i det.
Flyttemændene kommer og henter min mors ting på onsdag. Så der skal -hendes- ting i hvert fald være pakkede og parate.
Selv har jeg ikke fundet et sted at bo endnu. Eller fundet en måde hvorpå jeg skal tjene til føden.
Muligheder -er- der vel. Et eller andet sted.
Halvdelen af de ting jeg har på mit værelse er ragelse, som for så vidt bare skal smides ud. O.o
GAWD. Jeg er så forvirret, at jeg er på renden til at trykke alt+delete i mit liv. AARH. Så jeg spiller WoW. For når alt andet går galt kan jeg i det mindste logge mig inde i den verden og lalle rundt der, indtil virkeligheden hvæser harmt af mig igen.

Jeg ved ikke hvad jeg vil. Så jeg skal vel have prøvet kræfter af indenfor jobmarkedet.
Jeg har ikke nogen reel drøm. Altså drømmekarriere. Og kan man virkelig ikke få et ordenligt job uden at skulle have et mål med det?
Min drøm er enten at blive Gud eller diktator. Hvis jeg ikke kan det, så vil jeg slet ikke noget.
*slaps self*
Anyhow. De ting som jeg i den virkelige verden gerne vil kræver for det første talent, derefter mad skillz og for mange af dem også uddannelse.

... And I don't have any of those.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar