fredag den 26. marts 2010

Om kærlighed og kildevand.

Det er besværligt, at være kvinde. En kvinde skal jo ikke bare have personligheden, men den skal edderfileme også være der. Der skal også være 'teh lookz'. Og jeg ved godt, at der er folk der vil sige, at det er noget vrøvl, men.. det er det jo ikke.
Mænd skal have personligheden og de skal helst heller ikke ligne noget der lige er kommet ind med katten. Men de behøver ikke være smukke, lækre eller 'frække'.
Jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle kvinder eller mænd. Kan kun gengive hvad mine egne øjne ser og min egen hjerne stykker sammen.
Men jeg har hverken personligheden eller the lookz.

Jeg er for hidsig, for creepy, for dum, for tosset, for bedrevidende, for snobbet, for irriterende, for grim, for dårlig til at lave mad, for tyk, for jaloux, for voldsom, for deprimerende, for tyk, for indædt, for vrissende... og oveni dét er jeg også utrolig kræsen. Oh! Ohhhh!! Lad os ikke glemme at jeg er fuldstændig middelmådig i godt og vel alting.

Jeg bliver så jaloux, at jeg får kvalme og rysteture så snart det er der... og det kommer så let.
Jeg er glad for, at manden ved det. Og at han også forstår at få mig til at føle tryg igen... fjollet, men tryg.

Det hjælper mig ikke meget, at andre mennesker igen skal fortælle mig at jeg ikke ved alting om ham... 'No shit, Sherlock!' siger jeg og lader det ligge der. Men deres intentioner har været vellykkede... for med de ord sættes tanker i gang i mig. Og en negativ spiral er sat i værk! Nysgerrighed, undren, tvivl, frustration, vrede, sorg... Vupti og tak, 'sødte'. Det var da godt nok en gave af information du lige 'gav' mig der, hva?

Jovist, jovist, man kan sagtens synes om andres udseende og finde andre attraktive. Man kan også mene at 'omg dat person iz so hot' osvosv. Det ville også være meget nemt for mig at håndtere, hvis jeg var lidt mere sikker i mig selv og i den kærlighed manden påstår at have til mig.

Det er også en af grundene til at jeg gerne vil tabe mig, blive sundere, snart begynde at løbe og lave nogen flere øvelser. Der har vi så kroppen. Men sindet skal også trænes... mm. Jeg skal læse flere bøger og SPILLE rigtig meget mere. Intet bedre en hotte gamergirls. (Det kommer vel an på målet dog)
Skal også blive bedre til at finde ro ved mig selv.. at kunne slukke telefonen og computeren og bare sidde for mig selv og læse.. tegne.. sk.. jeg skriver på computeren. No good. Eh. Nå ja.. og meditere og bede. Min hverdag har ofte lysnet i det store og hele i de perioder hvor jeg har haft bedt og mediteret.

Jeg har det lidt bedre nu. Tak, blog.

"Selv tak! ^^ "

- C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar