torsdag den 9. april 2009

Wake up, Precious.

Random updates:
Jeg skal i hvert fald i bad idag.
Jeg har nu blåt hår. Nogle steder mere blå end andre.
Jeg er nu igang med omtrent 14 bøger, som jeg læser på skift. (Ofcourse)
Jeg er stadig pænt buttet.
Jeg har skrevet brev til Kim i New Zealand. Nu skal det bare sendes.
Jeg har 3 glas til at stå på mit 'skrivebord'.
Jeg skal også have skrevet et svar-brev til Savana.
Mit værelse er vildt rodet pt.
Jeg trænger til at smide en masse ting ud.
Jeg trænger til at tabe mig 14 kg. (ifølge bmi-beregningerne)
Og så skal jeg have smidt omtrent 6 cm over taljen. Helst.
Det er noget røv, at boligsider koster.
Jeg vil gerne flytte til Kbh i Juli/August/September.
Jeg er stadig en dum teenager.
Jeg er sulten.
Der kommer Ringenes Herre i aften på 2'eren.
Jeg har virkelig meget lyst til at shoppe.
Men jeg har også lyst til at grille og nyde en dejlig forårsdags solnedgang sammen med nogen jeg holder af.
Jeg skal liiige glemme smerten før jeg får en ny piercing somewhere... eller en tattovering for den sags skyld.
Jeg vil have mig et arbejde.
Men jeg vil også gerne lige færdiggøre væggen oppe på skolen.
Jeg ville gerne vide hvad bilen har gjort af min mor.
Hun er jo væk.

God påske. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar