lørdag den 11. april 2009

Into the Abyss

Nu er jeg der igen. I mørket med mine øjne fikseret på et knust spejl.
Der hvor jeg kun kan se fejl og mangler i migselv og i mit liv.
Jeg er ikke på depressionens rend heldigvis. Jeg er bare meget, meget utilfreds.
En utilfredshed der giver 'burde' en god opkvikker. En irritation over migselv, min moder, min tilværelse...
Jeg kom ikke i bad igår... var for doven. Nu føler jeg mig klam, ulækker og ildelugtende.
Jeg gik på vægten i morges... jeg har taget på. Er kun 1 kg og 700 gram fra at veje 80 kg. Hvilket jeg... er ekstremt irriteret over. Endnu mere irriteret over, at jeg kun har migselv at være irriteret på. Hvorfor kan jeg ikke give noget andet skylden? "ÅÅååååh Nachos! I små velsmagende djævle!" Eller noget i den stil... Ih.
Og min bror mente ikke at han skulle rydde op efter sig og sin kæreste... så min seng er et rod, som fylder alt for meget på mit værelse. Hvilket dræber -meget- af min motivation.
Ynk og klynk. Og jeg smadrer snart den her computer, hvis den bliver ved med at være en møgkælling. Ih.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar